Flexi

Hotline Kontaktujte našu technickú podporu.

Denne sme pripravení riešiť Vaše technické požiadavky a prípadné problémy s poskytovanými službami. Každú požiadavku riešime v poradí ako príde, bez ohľadu na spôsob nahlásenia (telefón, mail, zákaznícka zóna).

Sme tu pre Vás 7 dní v týždni!


Máte otázku, na ktorú potrebujete odpoveď? Môžete sa na nás obrátiť kedykoľvek a ktorýmkoľvek spôsobom. Urobíme všetko preto, aby sme na Vašu otázku našli odpoveď. 

Komunikovať s nami, nastaviť kontakty a služby môžete veľmi pohodlne v zákazníckej zóne.

Prejsť do zákazníckej zóny

Ako sa s nami môžete skontaktovať?

Ako náš zákazník, máte tri pohodlné možnosti. Či sa rozhodnete pre telefonát, e-mail alebo ticket, všetko riešime s maximálnou prioritou.

TIP 1 Telefonicky

Zavolajte na bezplatnú linku technickej podpory 0800 601 116 a postupujte podľa hlasového sprievodcu.

TIP 2 E-mailom

Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete Vašu požiadavku a odošlite ho na hotline@flexi.sk.

TIP 3 Ticketom

Zadajte požiadavku cez ticketový systém v zákazníckej zóne na www.flexi.sk

Bezplatná linka technickej podpory

Postupujte podľa pokynov hlasového sprievodcu.

  •  0800 601 116

Pri komunikácii s našim operátorom stačí, ak stručne popíšete problém. Požiadavky zaznamenáme v informačnom systéme a začne ich riešiť.  
Občas sa môže stať, že sa nedovoláte priamo operátorovi. V takom prípade Vás hlasový sprievodca vyzve, aby ste zanechali odkaz.
Pri bežnej prevádzke Vás budeme kontaktovať do 30 minút. Len vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 

V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov od 8:00 do 20:00 h.


E-mail

Vašu požiadavku odošlite e-mailom.

  • hotline@flexi.sk

Rovnako rýchlo sa Vašej požiadavke začneme venovať aj keď ju nahlásite e-mailom. Po jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaní automatickou odpoveďou, súčasťou ktorej je aj zaslanie čísla pod ktorým je požiadavka u nás riešená. Pri bežnej prevádzke Vás budeme kontaktovať do 30 minút. Len vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 

V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov od 8:00 do 20:00 h.


Zákaznícka zóna

Moje flexi / Pomoc a podpora / Ticketový systém

  • www.flexi.sk

Pokiaľ máte možnosť napísať nám prostredníctvom ticketového systému v zákazníckej zóne na našej stránke www.flexi.sk, budeme sa požiadavke venovať taktiež bezodkladne. V ticketovom systéme budete mať na jednom mieste detailný prehľad o každom dôležitom kroku pri riešení Vášho problému. Pri bežnej prevádzke Vás budeme kontaktovať do 30 minút. Len vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 

V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov od 8:00 do 20:00 h.

Všetky tri cesty nahlásenia požiadavky vytvoria ticket v našom zákazníckom systéme, o čom dostanete informáciu e-mailom. Môžete s nami komunikovať aj tak, že budete odpovedať na zaslaný e-mail.