dsidata

Kontaktujte našu technickú podporu ...

 

telefonicky

  • Zavolajte na bezplatnú linku technickej podpory 0800 601 116 a následnej postupujte podľa hlasového sprievodcu.

Viac informácií

e-mailom

  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete Vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@dsidata.sk.


Viac informácií

ticketom v zákazníckej zóne

  • Napíšte nám Vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk.


Viac informácií

 

 


 

Sme tu pre Vás 7 dní v týždni

Denne sme pripravení riešiť Vaše technické požiadaky a prípadné problémy s poskytovanými službami. 

Kontaktovať nás možete telefonicky na bezplatnom čísle 0800 601 116e-mailom na hotline@dsidata.sk alebo príspevkom z ticketového systému zákazníckej zóny na stránke www.flexi.sk

 

1. Zavolajte na bezplatnú linku technickej podpory 0800 601 116 a postupujte podľa hlasového sprievodcu

Je bežné, že naši operátori riešia rôzne požiadavky a nie je vždy je možné garantovať, že sa každý zákazník dovolá priamo operátorovi. Mysleli sme na to a v takom prípade máte možnosť nahrať odkaz so svojou požiadavkou. Každý hovor zaznamenáme s presným časom a telefónnym číslom. Zaznamenané telefonáty v došlom poradí bezodkladne vybavíme. Neváhajte nám zanechať odkaz, budeme Vás určite kontaktovať.

V stručnosti popíšte problém. Pracovník technickej podpory si Vás podľa nahláseného mena, alebo zobrazeného telefónneho čísla vyhľadá v informačnom systéme. Zapíše nahlásenú požiadavku do informačného systému a začne ju riešiť. Záznam o nahlásenej chybe máte k dispozícii aj cez svoju Zákaznícku zónu na stránke www.flexi.sk

Ak zanecháte odkaz, pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 20:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 20:00) zatelefonuje späť do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 

 

 

2. Napíšte e-mail na hotline@dsidata.sk

Požiadavku, resp. problém môžete nahlásiť písomne e-mailom na adrese hotline@dsidata.skPo jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaný automatickou odpoveďou. Súčasťou automatickej odpovede je aj zaslanie čísla pod ktorým je Vaša požiadavka u nás evidovaná. 

Pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 22:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 22:00) odpovie do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 

 


 

3. Napíšte nám prostredníctvom zákaznícej zóny na www.flexi.sk

Pokiaľ máte možnosť napísať nám prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na našej webovej stránke, postupujte takto. Cez modrú záložku Prihlásenie” sa prihláste do zákazníckej zóny. V menu Moje flexi / Pomoc a podpora / Ticketový systém môžete nahlásiť Váš problém, poruchu alebo požiadavku.

Stručne popíšte Váš problém a správu odošlite. Automaticky sa priradí k Vášmu užívateľskému profilu, čo uľahčí a urýchli komunikáciu s operátorom. Požiadavka bude vybavená rovnako ako telefonát, či e-mail.

Pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 22:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 22:00) odpovie do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia.