dsidata

Zákaznícka linka

Ak chcete zistiť informácie o produktoch, službách, či faktúrach, kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckej linky:

Telefonicky

  • Zavolajte na našu zákaznícku linku 0850 888 019 a následne postupujte podľa hlasového sprievodcu.
     


Viac informácií


e-mailom

  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete Vašu požiadavku a odošlite ho na adresu zakaznik@flexi.sk.
     


Viac informácií

Ticketom v zákazníckej zóne

  • Napíšte nám Vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk



Viac informácií

 

Linka technickej podpory

Ak chcete nahlásiť poruchu, alebo máte nejaký iný technický problém, kontaktujte nás na bezplatnej linke technickej podpory:

Telefonicky

  • Zavolajte na bezplatnú linku technickej podpory 0800 601 116 a následne postupujte podľa hlasového sprievodcu.


Viac informácií

e-mailom

  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete Vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@flexi.sk.
     


Viac informácií

 

Ticketom v zákazníckej zóne

  • Napíšte nám Vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk



Viac informácií

 

 

ĎALŠIE
KONTAKTY





V pracovných dňoch sme tu pre Vás od 7.30 do 16.00 h

  • Naši operátori zákazníckej linky sú v pracovných dňoch od 7.30 do 16.00 h pripravení zodpovedať vaše otázky či riešiť ďalšie vaše požiadavky. 
  • V tomto čase môžete však navštíviť aj naše zákaznícke centrá.
 




Vaše technické požiadavky riešime 7 dní v týždni

 




Zákaznícka linka 0850 888 019

  • Informácie o produktoch, službách, faktúrach, či ďalšie iné informácie vám radi poskytneme telefonicky prostredníctvom zákazníckej linky 0850 888 019.
  • Ak zanecháte odkaz, pracovník zákazníckej linky Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 16:00 zatelefonuje späť do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 
 




Zákaznícky e-mail zakaznik@flexi.sk

  • Ak uprednostňujete kontakt prostredníctvom elektronickej pošty, Informácie o produktoch, službách, či ďalšie iné informácie vám radi poskytneme prostredníctvom e-mailu zakaznik@flexi.sk
  • Pracovník zákazníckej linky vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 16:00) odpovie do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 
 

Bezplatná linka technickej podpory 0800 601 116

  • Je bežné, že naši operátori riešia rôzne požiadavky a nie je vždy možné garantovať, že sa každý zákazník dovolá priamo operátorovi. Mysleli sme na to a v takom prípade máte možnosť nahrať odkaz so svojou požiadavkou. Každý hovor zaznamenáme s presným časom a telefónnym číslom. Zaznamenané telefonáty v došlom poradí bezodkladne vybavíme. Neváhajte nám zanechať odkaz, budeme Vás určite kontaktovať.
  • V stručnosti popíšte problém. Pracovník technickej podpory si Vás podľa nahláseného mena, alebo zobrazeného telefónneho čísla vyhľadá v informačnom systéme. Zapíše nahlásenú požiadavku do informačného systému a začne ju riešiť. Záznam o nahlásenej chybe máte k dispozícii aj cez svoju Zákaznícku zónu na stránke www.flexi.sk
  • Ak zanecháte odkaz, pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 20:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 20:00) zatelefonuje späť do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 


 



Hotline e-mail hotline@flexi.sk

  • Požiadavku, resp. problém môžete nahlásiť písomne e-mailom na adrese hotline@flexi.skPo jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaní automatickou odpoveďou. Súčasťou automatickej odpovede je aj zaslanie čísla, pod ktorým je Vaša požiadavka u nás evidovaná. 
  • Pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 22:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 22:00) odpovie do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia. 
 

Zákaznícka zóna na www.flexi.sk

Pokiaľ máte možnosť napísať nám prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na našej webovej stránke, postupujte takto:

  1. Cez modrú záložku Prihlásenie” sa prihláste do zákazníckej zóny. V menu Moje flexi / Pomoc a podpora / Ticketový systém môžete nahlásiť Váš problém, poruchu alebo požiadavku.
  2. Stručne popíšte Váš problém a správu odošlite. Automaticky sa priradí k Vášmu užívateľskému profilu, čo uľahčí a urýchli komunikáciu s operátorom. Požiadavka bude vybavená rovnako ako telefonát, či e-mail.
  3. Pracovník technickej podpory Vám pri bežnej prevádzke (v pracovné dni od 7:30 do 22:00, počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 22:00) odpovie do 30 minút. Vo výnimočných prípadoch môže byť reakcia dlhšia.