Flexi

Bezplatný servis našich služieb Flexi NET je jednoducho skvelý!

Rozhodli sme sa nezaťažovať vás faktúrami za servis, preto prinášame službu Bezplatný servis a to na všetkých nami poskytovaných technológiách.

Predstavujeme vám službu Bezplatný servis!

Služba je určená novým klientom, ktorí podpíšu zmluvu na 24 mesiacov. Zároveň je služba určená aj pre existujúcich klientov, ktorí prejdu z aktuálneho programu na nový program.

Máte od nás prenajaté nejaké zariadenie a doslúžilo vám? Nevadí! My vám ho vymeníme!

Kontaktujte nás...

Je bezplatný servis naozaj zadarmo?

  • Áno, aj ethernetový kábel vám opravíme zadarmo.

  • Áno, aj router vám zadarmo nastavíme.

  • Áno, aj k vám zadarmo prídeme

Služba "Bezplatný servis" sa vzťahuje na všetky bežné poruchy internetu či televízie. Rozumieme tomu, že technológie idú dopredu a nie každý má čas sa im venovať. Naši technici zistia príčinu poruchy, odstránia ju a vy môžete ďalej využívať naše služby. To je naozaj všetko. Neplatíte ani výjazd technikov, ani pokazený materiál či zariadenie. Služba sa vzťahuje aj na nastavenie zariadení, či už zakúpených u nás, alebo aj tých, ktoré ste si zakúpili sami. Dávame vám viac...

Niečo ste pokazili? Nerobte paniku! My prídeme a poruchu odstránime! Bezplatne!

Kontaktujte nás...

Ako môžete nahlásiť poruchu?

  • Zavolajte na linku technickej podpory 0800 888 019 a následne postupujte podľa hlasového sprievodcu.
  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@flexi.sk.
  • Napíšte nám vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk.

V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 20:00 h.
My prídeme a poruchu odstránime.

Zistite, aké služby sú dostupné u Vás doma!

Férové používanie služby bezplatný servis:

  • Za poskytnutie bezplatného servisu je považovaný akýkoľvek odborný servisný úkon, pri ktorom je nevyhnutná prítomnosť nášho technika maximálne do 1/2 hodiny výkonu práce. Prioritne za účelom riešenia nefunkčnosti nami poskytovanej telekomunikačnej služby, alebo odstránenie problémov pri využívaní našich telekomunikačných služieb. 
  • Za odborný servísný úkon považujeme taký úkon, pri ktorom sa predpokladá, že ho nezvlád priemerný užívateľ našich služieb.
  • Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na prácu a dopravu technika, ktorý odstraňuje poruchu u zákazníka na adrese pripojenia.
  • Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na nami podporované zariadenia potrebné na prevádzku internetu, televízie, alebo telefónie, ich pripojenia (s ohľadom na štandardné technické riešenie) a vhodnej konfigurácie.
  • Služba sa nevzťahuje na inštalačný materiál a dodávané zariadenia, keďže tie sú zväčša dodávané do nájmu.
  • V prípade opakovaného servisu odstránenia poruchy spôsobenej užívateľom úmyselne, alebo spôsobenému napriek predchádzajúcemu upozorneniu, si poskytovateľ vyhradzuje právo na spoplatnenie takéhoto servisného zásahu podľa aktuálneho cenníka doplnkových a servisných služieb.

Viac podrobnoostí o tejto službe nájdete v cenníku služieb Flexi NET v časti Bezplatný servis (3.7).