dsidata

Začnite využívať novú zákaznícku zónu naplno

 

Pred nedávnom sme vám odprezentovali novú zákaznícku zónu. Zároveň sme upozorňovali aj na vytvorenie nových prístupov pre jej plnohodnotné využívanie. 

Pokiaľ už máte prístup do našej novej zákazníckej zóny vytvorený, je práve teraz najvyšší čas začať ju naplno využívať. Pribudlo v nej totiž mnoho zaujímavých noviniek a ďalšie náš ešte len čakajú. 

Zákaznícka zóna je k dispozícii priamo na úvodnej stránke nášho webu www.flexi.sk.

 

 

Radi by sme vám predstavili niekoľko základných možností, ktoré nájdete v novej zákazníckej zóne:

  1. Zriaďte si prístup do Systému flexi, ktorým budete pristupovať do zákazníckej zóny, alebo do mobilnej aplikácie flexi TV. Mimochodom pokiaľ potrebujete poradiť s prvým príhlásením prečítajte si tento článok.
  2. Zriaďte takýto prístup aj každému členovi rodiny, ktorému chcete umožniť využívať naše služby na individuálnej báze.
  3. V časti Môj účet nájdete informácie o zmluve, fakturácii, úhrade faktúr, zmeňte si spôsob platby, doručovania faktúr, alebo kontaktné údaje.
  4. V časi Moje služby nájdete informácie o stave vášho internetu, nástroje pre správu a používanie televízie, alebo správu hostingových služieb, webov, mailov, ftp...
  5. V časti Pomoc a podpora nájdete ticketový systém, v ktorom je všetko čo sme spolu v minulosti riešili, môžete takto nahlasovať požiadavky, problémy, nájdete tu návody a pomoc.
 

 

Niekoľko zaujímavých tipov pri riešení vašich požiadaviek:

  • Potrebujete našu pomoc? Vytvorte nový ticket a vašu požiadavku bude vidieť náš tím pracovníkov, ktorí ho začnú čo najskôr riešiť.
  • Potrebujete našu pomoc a preferujete telefonický kontakt? Zavolajte k nám na bezplatnú linku technickej podpory  0800 601 116. Ak sa náhodou neozve operátor, zanechajte odkaz a my vás budeme určite kontaktovať. V ticketovom systéme po chvíľke nájdete svoj odkaz a my sa ním budeme čo najskôr zaoberať. Mimochodom pre správne priradenie odkazu je dôležité, že telefonujete z telefónneho čísla, ktoré ste si nastavili ako kontaktné číslo. Toto samozrejme môžete tiež zmeniť v zákazníckej zóne tak, ako vám to vyhovuje.