dsidata

Využívajte zákaznícku zónu naplno

 

Používate zákaznícku zónu? 

Pokiaľ už máte prístup do našej zákazníckej zóny vytvorený, je práve teraz najvyšší čas začať ju naplno využívať. 

Zákaznícka zóna je k dispozícii priamo na úvodnej stránke nášho webu www.flexi.sk.

 

 

Radi by sme vám predstavili niekoľko základných možností, ktoré nájdete v zákazníckej zóne:

  1. Zriaďte si prístup do Systému flexi, ktorým budete pristupovať do zákazníckej zóny, alebo do mobilnej aplikácie flexi TV. Mimochodom pokiaľ potrebujete poradiť s prvým príhlásením prečítajte si tento článok.
  2. Zriaďte takýto prístup aj každému členovi rodiny, ktorému chcete umožniť využívať naše služby na individuálnej báze.
  3. V časti Môj účet nájdete informácie o zmluve, fakturácii, úhrade faktúr, zmeňte si spôsob platby, doručovania faktúr, alebo kontaktné údaje.
  4. V časi Moje služby nájdete informácie o stave vášho internetu, nástroje pre správu a používanie televízie, alebo správu hostingových služieb, webov, mailov, ftp...
  5. V časti Pomoc a podpora nájdete ticketový systém, v ktorom je všetko čo sme spolu v minulosti riešili, môžete takto nahlasovať požiadavky, problémy, nájdete tu návody a pomoc.
 

 

Niekoľko zaujímavých tipov pri riešení vašich požiadaviek:

  • Potrebujete našu pomoc? Vytvorte nový ticket a vašu požiadavku bude vidieť náš tím pracovníkov, ktorí ho začnú čo najskôr riešiť.
  • Potrebujete našu pomoc a preferujete telefonický kontakt? Zavolajte k nám na bezplatnú linku technickej podpory  0800 601 116. Ak sa náhodou neozve operátor, zanechajte odkaz a my vás budeme určite kontaktovať. V ticketovom systéme po chvíľke nájdete svoj odkaz a my sa ním budeme čo najskôr zaoberať. Mimochodom pre správne priradenie odkazu je dôležité, že telefonujete z telefónneho čísla, ktoré ste si nastavili ako kontaktné číslo. Toto samozrejme môžete tiež zmeniť v zákazníckej zóne tak, ako vám to vyhovuje.