dsidata

Zákaznícky portál je pre vás, zákazníkov



Ak ste náš nový zákazník, určite ste si všimli, že v konfiguračnom protokole, ktorý ste obdržali od našich technikov pri inštalácii našich služieb, sa okrem prístupov do internetu nachádza aj prístup do zákazníckej zóny. 

Čo je zákaznícka zóna a čo dobré a výhodné pre vás tam nájdete?

 

 

Všetko na jednom mieste

Zákaznícka zóna je miesto, kde máte pohodlný prehľad o všetkých službách, ktoré od nás využívate. Nemusíte nikam telefonovať a ani písať, pretože všetko vidíte ihneď, bez zbytočného naťahovania. Zákaznícka zóna vám teda šetrí čas a to ale rozhodne nie je všetko.

Prístup je úplne bezplatný. Je to služba, ktorá šetrí čas vám aj nám a prístup k nej máte od chvíle, kedy vám aktivujeme ktorúkoľvek z našich služieb.

 

 

Čo v zákazníckej zóne nájdete?

Okrem prehľadu aktívnych služieb máte prehľad o spotrebe, faktúrach a z tohto miesta môžete s nami dokonca komunikovať a riešiť prípadné problémy. Ďalej si tu môžete aktivovať nové služby, o ktoré máte záujem, vytvárať osobné mailové schránky, registrovať domény či nastavovať prístupy k službám pre každého člena rodiny osobitne.

 

To ale nie je všetko!

Kto by mal potrebu denne sledovať rôzne nastavenia internetových služieb? Máte pravdu, asi nikto. To ale neplatí, ak spomenieme sledovanie televízie. Áno, v zákazníckej zóne môžete sledovať aj vaše obľúbené relácie, ak práve nesedíte doma pred TV. Stačí sa prihlásiť do zákazníckej zóny, spustiť webovú flexiTV a svet je hneď zaujímavejší. Rozsah ponuky TV staníc je rovnaký ako pri pozeraní TV cez Set-top-box.

 

Kto a ako má prístup do zákazníckej zóny?

Prístup do zákazníckej zóny má ktokoľvek, komu to umožníte. Základný administrátorský prístup ste získali v konfiguračnom protokole. Ďalšie prístupy vytvoríte sami. Stačí na to iba platná e-mailová adresa, na ktorú pošlete napríklad ďalšiemu členovi rodiny pozvánku na registráciu. Po zaregistrovaní má tento člen prístup k rovnakým informáciám ako vy.

 

 

Na čo je dobré mať toľko prístupov?

Ak by boli všetky prístupy rovnaké, tak zrejme na nič. Ale aj tu môžete nastaviť rôzne služby, ku ktorým má konkrétna osoba prístup. Ide hlavne o prístup k vašim faktúram,  možnosť aktivovať či deaktivovať služby, nastavovať ich, komunikovať s nami prostredníctvom ticketového systému, či prístup k sledovaniu webovej flexiTV.

Ak teda vaše deti uprednostňujú pozeranie TV na počítači alebo v smartfóne (Android aj iOS), môžete im vytvoriť prístup do zákazníckej zóny, cez ktorý nevedia pozerať faktúry či dokupovať služby, ale môžu pozerať obľúbené programy či filmy z našej videopožičovne.

 

Chcem sa prihlásiť. Ako to mám urobiť?

Ako sme už spomínali vyššie, základný administrátorský prístup ste obdržali v konfiguračnom protokole. Je potrebné sa v systéme zaregistrovať na stránke ucet.flexi.sk/registracia. Registrácia je jednoduchá a skladá sa iba z pár krokov, ktoré vám zaberú maximálne minútu. A to je všetko.

Po registrácii ste sa stali registrovaným užívateľom v systéme flexi a môžete tak naplno využívať všetky možnosti, ktoré vám zákaznícka zóna ponúka. Rovnaký postup registrácie absolvujú aj vami pozvaní členovia po kliknutí na odkaz, ktorý dostanú do e-mailovej schránky. Nezabudnite im však nastaviť oprávnenia k službám, ktoré vy uznáte za vhodné. Všetko nájdete v časti „Správa prístupov“ po kliknutí na sivú vrtuľku v ľavej časti menu na www.flexi.sk.