Flexi

Bezplatný servis našich služieb Za servis internetu, či televízie odteraz neplatíte!

Dlhodobo sú viaceré nami vykonávane servisy služieb bezplatné. Odteraz však bez fakturácie riešime každú poruchu. A to bez ohľadu na to, či servis súvisí s nastavením nového zariadenia, poškodeným káblom alebo omylom vyresetovaný router.

Rozhodli sme sa zrušiť faktúry za servis!

Služba bezplatného servisu je určená všetkým našim zákazníkom, ktorí majú akúkoľvek platenú službu internetu, televízie, ale aj balíčka služieb. 

Máte od nás prenajaté nejaké zariadenie a doslúžilo vám? Nevadí! My vám ho vymeníme!

Kontaktujte nás...

Je bezplatný servis naozaj zadarmo?

  • Áno, aj ethernetový kábel vám opravíme zadarmo.

  • Áno, aj router vám zadarmo nastavíme.

  • Áno, aj k vám zadarmo prídeme

Služba "Bezplatný servis" sa vzťahuje na všetky bežné poruchy internetu či televízie. Rozumieme tomu, že technológie idú dopredu a nie každý má čas sa im venovať. Naši technici zistia príčinu poruchy, odstránia ju a vy môžete ďalej využívať naše služby. To je naozaj všetko. Neplatíte ani výjazd technikov, ani pokazený materiál či zariadenie. Služba sa vzťahuje aj na nastavenie zariadení, či už zakúpených u nás, alebo aj tých, ktoré ste si zakúpili sami. Dávame vám viac...

Niečo ste pokazili? Nerobte paniku! My prídeme a poruchu odstránime! Bezplatne!

Kontaktujte nás...

Ako môžete nahlásiť poruchu?

  • Zavolajte na linku technickej podpory 0800 888 019 a následne postupujte podľa hlasového sprievodcu.
  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@flexi.sk.
  • Napíšte nám vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk.

V pracovné dni od 7:30 do 20:00 h.
Počas víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 20:00 h.
My prídeme a poruchu odstránime.

Zistite, aké služby sú dostupné u Vás doma!

Férové používanie služby bezplatný servis:

  • Za poskytnutie bezplatného servisu je považovaný akýkoľvek odborný servisný úkon, pri ktorom je nevyhnutná prítomnosť nášho technika maximálne do 1/2 hodiny výkonu práce. Prioritne za účelom riešenia nefunkčnosti nami poskytovanej telekomunikačnej služby, alebo odstránenie problémov pri využívaní našich telekomunikačných služieb. 
  • Za odborný servísný úkon považujeme taký úkon, pri ktorom sa predpokladá, že ho nezvlád priemerný užívateľ našich služieb.
  • Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na prácu a dopravu technika, ktorý odstraňuje poruchu u zákazníka na adrese pripojenia.
  • Služba bezplatného servisu sa vzťahuje na nami podporované zariadenia potrebné na prevádzku internetu, televízie, alebo telefónie, ich pripojenia (s ohľadom na štandardné technické riešenie) a vhodnej konfigurácie.
  • Služba sa nevzťahuje na inštalačný materiál a dodávané zariadenia, keďže tie sú zväčša dodávané do nájmu.
  • V prípade opakovaného servisu odstránenia poruchy spôsobenej užívateľom úmyselne, alebo spôsobenému napriek predchádzajúcemu upozorneniu, si poskytovateľ vyhradzuje právo na spoplatnenie takéhoto servisného zásahu podľa aktuálneho cenníka doplnkových a servisných služieb.

Viac podrobnoostí o tejto službe nájdete v cenníku služieb Flexi NET v časti Bezplatný servis (3.7).